"Svar på tal"

Janne: Joru, maken var färdigpackad innan klockan tolv, eftersom vi hade lite ärenden att uträtta, och ville inte riskera att det skulle bli för stressigt. Så för en gångs skull var allt i ordning i tid!

Martina: Åh, det där skulle jag också behöva ha som söndagsnöje, jag börjar bli som min mamma, som har 10 år gamla kryddor i skåpen men tycker det är slöseri att slänga! Snart börjar jag väl spara på gamla rabattkuponger utifall de blir aktuella igen...

Och så kom jag ju på att Karin undrade för jättelänge sedan om vi bodde i närheten av Sollentuna, i händelse av fikabehov då ni har en extra lägenhet som ni är i ibland där. Men nej, jag gör ju inte det (hör hemma på södra sidan), men hör gärna av dig när du är i stan nästa gång så får vi ha en play date med ongan!

Fick brottas med dottern tre gånger ikväll, först för penicillinets skull, sedan skulle pyjamasen på och sedan var det en kamp för att få barnet att ligga kvar i sängen, vilket lyckades till slut. Hon ville sova med pappas tröja som snutte. Sötisungen. Har för övrigt lite fjärilar i magen inför morgondagen nu, kör ju igång stenhårt med patient samma förmiddag, men det är ju samma journalprogram som vanligt så det blir nog inget problem, får rota runt lite i lådorna bara så jag hittar någotsånär.

Kommentarer
Postat av: Martina

Det var faktiskt lite av en befrielse att rensa och fixa bland kryddorna! Och "mycket" plats blev det över också.



Tack för tipset om toysrus. Kanske ska ta en promenad dit i morgon,,,,

2011-11-07 @ 00:34:50
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0