Synder man ångrar

Klen som jag är idag har jag "unnat" mig saker jag annars inte äter (eller ens är sugen på), så jag har ätit tex wienermandlar och sån'a där yoghurtgodisar från "naturgodishyllan" plus en skål med glass. Och nu känner jag mig bara äcklad, sliskigt var det och gör att jag nästan mår sämre. Men det krävde en mindre insats än att steka bacon och det är tacksamt när man ömsom ligger utslagen i feber och ömsom fungerar som folk men badar i sin egen svett.

Nu när jag faktiskt har en rätt normal temp borde jag verkligen gå och göra riktig mat. Men nu är det ju idol. Fortsätter hälla i mig vatten så länge så får jag se om jag orkar laga något matigt i pausen innan röstningen är slut.

Och appropå Idol så är Moa sjukt bra den här veckan (också)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0