Välkommen bonus

Inte nog med att jag i år kan ha min gamla höstkappa igen (och slipper köpa ny), i ena fickan låg det pengar jag totalt glömt bort! En ren vinst att gå igenom garderoben!

Som vi sovit inatt, tror dottern vaknat 1-2 gånger men annars har det varit lugnt, eller så sov jag för djupt för att märka något! Igår var jag sista förälder på plats och idag var vi först, dottern var lite motsträvig, det är ju lättare att motivera vistelsen på förskolan om det är andra barn där...

Fortfarande väldigt milt väder, men jag känner att det kanske börjar bli tid för handskar, såg att Åhléns hade snygga damiga handskar, kanske från deras eget(?) märke Complement? Har ju inte en aning om när jag slutar idag men optimalt vore ju att hinna in och kika på Åhléns City på vägen till pendeln.

Blir nog en kaffe på vägen idag känner jag...


Kommentarer
Postat av: Martina

Äsch jag hittade bara gammal ihopknöglat papper i fickorna på min höstkappa....Säkert gammalt snorpapper - mysigt...

2011-11-08 @ 10:32:48
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0