Återigen ösregn, tur att lunchpromenaden b...

img_3904 (MMS)

Återigen ösregn, tur att lunchpromenaden bara sträckte sig till Åhléns... Köpte strumpor till dottern (7-pack för 99 kr, lite dyrt med styckesvisa strumpor även om de hade "erbjudande" 3 för 69 kr) och lite annat. Blev också väldigt sugen på den här väskan från Wera, jag vill ju ha en "weekendbag" istället för att försöka knöla ner saker i min befintliga väska när jag ska bort. Men 1495 kr, jag är nog för snål för den summan... Dags att kila upp på jobbet strax igen men först en snabbtitt på Indiska som har 10% på allt...


Kommentarer
Postat av: Linda

iiih kvinna! köp!! en väska kan aldrig va för dyr! ses på torsdag! PUSS

2011-10-10 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0