En stilla dag

Vi försöker hålla på förskolerutinerna även fast jag vabbar idag. Så uppstigning runt 06, lunch runt 10.30 och sova därefter, fast det drog ut lite på tiden, hon somnade kl 12. Vi premiäråt fiskbullar, något som visade sig vara en oanad succé, dottern tryckte med god aptit i sig ungefär en halv burk, struntade i potatisen och åt lite lite tomat. Till "dessert" krävde hon att få ett ägg, vår lilla äggoman...
Har betalat mina räkningar. Och kör en tvätt. Och har stoppat in ren tvätt i skåpen. Och städat någotsånär i köket. Och nu känner jag mig faktiskt lite göralaus. Är ju van vid att dagarna går i ett raskt tempo!
Imorgon sker det efterlängtade däckbytet. Skönt att kunna känna sig lite säkrare på vägarna, vilket förvisso inte är helt sant eftersom folk kör som dårar, så helt säker blir man ju aldrig i den här stan. Men lite is ska i alla fall inte få mig av vägen i första taget åtminstone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0