Hej hej fredagskväll! Var jag hamnade? I s...

Hej hej fredagskväll! Var jag hamnade? I sängen, så klart. Hann se alla köra sina låtar på Idol (Moa och Molly är sjuuukt bra, tänk om man kunnat briljera så när man var tonåring, själv var man en medioker sopran i skolkören) men hur det sedan gick vet jag inte, det får bli ett uppdrag för morgondagen. Höll på att knäckas av dottern, låg i soffan och skrattade tills jag grät lite. Hon har en hang-up på att saker och ting är gamla och äckliga (mjölk som stått framme sedan dagen innan, hennes fars begagnade prillor i snusdosan etc), ikväll började hon säga att snusen var gammal, rymde exalterad med dosan skrikandes "gammal, gammal, gammal" och kom sedan fram till sin mor och fortsatte skrika "mamma gammal, mamma gammal, gammal, gammal!". Ack så rätt hon har, den lilla skitungen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0