Kakbetyg

Makens omdöme: Liiite bitter, men så är jag ju van vid sånt som är sötare...

Dottern tjyvsmakade på kakan och höll på att kräkas. För mycket kakao för hennes smak kanske?

Jag trodde den skulle vara mindre bitter (med tanke på xylitolet och vaniljpulvret), men har ju hur som helst kommit över hetsätandet av snask. Jag ger den reviderade kakan 3,5 av 5. Mindre kakao nästa gång, och inte hälla bort överskottsfettet som kakan badade i, så blir den kanske lite saftigare också!

Har precis fått dottern i säng, ska nog snart krypa ner jag med, såklart hade febern stigit igen. Får se vem av oss som ska få äran att vabba imorgon...

Dottern tycker det här med att ta tempen är väldigt spännande, det är ju väldigt lätt när man har en örontermometer. Vi testade även att ta tempen på min nalle, makens apa och sedan dotterns nalle, som visade sig ha 34,4. Hon hade alltså på 5-10 minuter lyckats värma upp den rejält!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0