Lite återkoppling

Jag är alldeles för dålig på att svara/kommentera det ni skriver om mina inlägg, så här blir ett komprimerat försök till återkoppling!

Linda: Jag är inte bara förtjust i väskor, jag är förtjust i att snåla också, men har span på andra väskor också. Du får gärna tipsa mig om någon snygg "weekendbag" om du springer på någon sådan!
Janne: Japp, huset vi tittade på kändes väldigt lågbudget, inga rejäla köksbänkar eller snygga skåpluckor, badrummet kändes som om det hörde hemma på ett äldre gym eller personal-duschen på något av mina gamla jobb. Och angående Kungsgatan, nr 37 som jag ska jobba på, är också knökfullt med tandläkare (och läkare & psykologer bl.a), hela innerstan är full med tandläkare! Tror det bara på Östermalm fanns över 200 praktiker sist jag snabbkollade...
Majja & Martina: Ja jag är så förvånad över att inga röster höjts över det olämpliga att barn leker vilt på en plats som står för frid och sorg. För mig har det alltid varit så självklart att man beter sig på en kyrkogård.
Heléne & Karin: Ja den röda tyckte jag faktiskt var snygg, på riktigt, de andra två var mest på skoj, hur som helst (ivrigt påhejad av en av mina patienter som är frisör) ska jag försöka boka tid och göra något riktigt åt håret, istället för akutåtgärder hos billiga drop in-frisörer.
Längre tillbaka i tiden har jag fått miljoner kommentarer med reklambudskap, de tänker jag av uppenbara skäl såklart inte återkoppla till. Det ligger _inte_ i mitt intresse.

Var ska vi äta middag? Maken vill ha thai och jag vill ha kött. Känns som om vi inte kommer göra någon större insats hemma i alla fall. Den här lördagen är inte en av de bättre helt enkelt.

Någon som vet om/var man kan få tag i Bridesmaids förresten? Min plan var ju att försöka se den på bio men så bidde det inte och jag vill verkligen se den!

Kommentarer
Postat av: Janne

Thai brukar väl innefatta kött? =)

2011-10-29 @ 17:07:03
Postat av: Erica

Janne: Riktigt kött, från Texas Longhorn tex! Men det är inte så barnvänligt att käka där, lång väntetid och dessutom måste man ta sig in till stan...

2011-10-29 @ 17:29:25
URL: http://enkoppkaffetilltack.blogg.se/
Postat av: Linda

absolut min fina! vi får väl ta oss en lite shopping tur igen nån gång snart =)

2011-11-02 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0