Man vet att man är totalt uppslukad av jobbet när...

...man glömmer att ta lunch och istället lägger 30 minuter av lunchen på att skriva ut kallelsekort.

Nu är jag i alla fall på väg hem. Tänkte steka fläskkotletter och göra svampsås till middag, kolhydratätarna hemma får nog ev hasselbackspotatis till, själv är jag sugen på broccoli!

Vill gå på Skansen imorgon om det är fint väder, maken är inte fullt lika sugen på det, så jag undrar om jag kan få något annat sällskap, går in gratis (2 vuxna + 2 barn) på mitt Coop/MedMera-kort, någon av er som vill sällskapa kanske?

Imorgon kväll blir det tjejhäng hos preggobästisen, barn- och karlfritt! Får nog ta och köpa en flaska Billabong till henne, bolagets godaste mousserande vita alkoholfria vin, kan jag rekommendera er som av olika anledningar inte dricker alkohol men vill ha något mindre sliskigt än alkoholfri cider eller Pommac vid festligare tillfällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0