Men nu har väl mailen ändå fått fnatt?! Ja...

img_4320 (MMS)

Men nu har väl mailen ändå fått fnatt?! Jag vågar inte kika hur många mail som plötsligt är "nya" och av någon underlig anledning flyttats över från min gamla mail. Blir ett heldagsprojekt att gå igenom 5-6 års mailande... Det kräver sitt kaffe, helt klart, måste bara masa mig ut till köket. Dottern mår bättre men är hostig och lite kinkig, inga mer spyor som tur är. Och pigg var den lilla skitungen vid 07, bara att kliva upp, men imorgon sparkar jag upp maken istället. Jag vill också ha sovmorgon på helgen (maken sover fortfarande). Lite sugen på att ge mig ut på jackjakt... Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Martina

Detta hände mig med. Plötsligt hade jag 54 nya häromdagen. Men det gick ganska snabbt att radera. Jag raderade alla gamla från innan jag skaffade iPhonen. De har jag ju på den vanliga mailen som jag kan nå via datorn så jag känner inte att jag behöver ha dem i mobilen också.

2011-10-01 @ 22:27:12
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0