Naturhistoriska

Är det för tidigt att ta med dottern på Naturhistoriska? Hon är väldigt förtjust i dinosaurier och om jag inte minns fel (var ett par år sedan jag sist var där) har de en avdelning med "ajjusajer"?

Min/vår plan är att hitta på saker som dottern kan tänkas uppskatta om helgerna. Som att åka iväg någonstans och se något annat än hemmet. Skogspromenaden i Lida var toppen tex, det behöver ju inte vara något fancy, Hågelby gård har ju funkat bra under hösten men jag vet inte om de har djuren ute så mycket längre. Och själv tycker jag ju att ombyte förnöjer...

Vad gör ni andra barnfamiljer om helgerna? Hemmahäng eller planerade aktiviteter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0