Nya friska tag

Äntligen tog jag min långa morgonpromenad igen, det var ett par veckor sedan sist. Slog nytt rekord dessutom, mindre än en halvtimma Södra Station-Östermalmstorg! Riktigt behagligt väder, aningen fuktigt men inte egentligen rått ute.

Pappersarbetet denna morgon begränsas av att jobbmailen är nere! Inte alls bra. Vi sköter ju en hel del korrespondans den vägen så nu undrar jag hur det kommer gå idag/den här veckan om vi inte får igen eländet igen, tydligen är vi inte aktiva på internet.. nähä..?

Har helt magiskt under helgen (mycket promenader, inga extravaganta matvanor) tappat drygt ett kilo, inte alls dumt, vilket också sporrade mig till att gå imorse, för det har känts som om jag stått på en platå ett längre tag och inte tappat ett gram men nu gick det undan, mycket välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0