Sex minuter från verkligheten. Inte konsti...

Sex minuter från verkligheten. Inte konstigt att jag har haft svårt att hinna med mina tåg senaste tiden! Microns klocka och den i bilen är de stora bovarna i tidsjakten... Fast den största är nog jag själv, tidsoptimisten, men jag klarar inte av att se disk, disk, disk överallt och illaluktande matrester flyta omkring i vasken. Det är baksidan av att vara den som nattar (somnar med) dottern, köket städar sig inte per automatik... Maken var på mig under natten att jag inte kunde ligga och sova fullt påklädd och någon gång kring 02 gick jag upp och sminkade av mig, bytte till nattstassen och konstaterade att de där påsarna under ögonen bara kunde tillhöra någon som är 30+ och inget annat. Smärtande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0