Total kaffebrist

Jag tror nästan huvudet ska sprängas, skulle nästan kunna kräkas av den här huvudvärken. Men det är inte så synd om mig, det är mitt kaffedrickande som ligger bakom eländet, eller rättare sagt ett par uteblivna koppar idag. På grund av varmvattenproblemet imorse hann jag inte med någon frukost (drar dock slutsatsen att jag är morgonpiggast i Riksten, eftersom ingen annan felanmält imorse men det tydligen gäller hela området, enligt maken som har koll).

Är nu äntligen på väg hem. Vissa patienter äter upp tiden, utan att några stordåd hinner uträttas under tiden...

Till mitt sällskap har jag min bok och en flaska mineralvatten, som jag hoppas ska rädda mig från delar av huvudvärkseländet åtminstone!


Kommentarer
Postat av: Janne

Du får lyxa till det och köpa lite kaffe på vägen hem :)

2011-10-15 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0