Vab-måndag

Himla smidigt med en app istället för att behöva sitta och ringa till Försäkringskassan, nu när det här börjar bli en vana...

Jag ska strax sätta mig och ringa dagens patienter för att boka om deras tider. Knappt fått sova något inatt heller, eftersom dottern vänder sig till mig varje gång hon vaknar. Det är "nappen", "nallen", "vatten", "filten" om och om och om igen. Febern var uppe i nästan 40 när jag gick och lade mig men nu på morgonen var den nere på 38, förmodligen kommer den vara helt normal när hon vaknar. Men jag får väl se det här som ett gyllene tillfälle att hinna skriva de där försäkringspapperen, dammsuga och göra ren köksfläkten. Samt att kanske sova med dottern, så att jag också får känna mig som folk.

Och så måste jag ta itu med det här med däcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0