Värmen (allt är relativt) är tillbaka, kän...

Värmen (allt är relativt) är tillbaka, kände mig lättad och tillfreds när jag såg mina klara bilrutor istället för som igår, igenisade. Jag lever nämligen på marginalerna, jag skulle ju kunna kliva upp tidigare, framförallt eftersom jag faktiskt somnade runt 21 igår. Men jag vill inte, orkar inte. Dessutom brukar ja ha de mest spännande drömmarna precis när det är dags att kliva upp, att avbryta då och kliva upp vore ju som att gå på bio och tvingas lämna salongen en kvart innan filmen är slut, och det vill man ju inte! Idag blir det en kort dag på jobbet, fast jag ska jobba in lite komp så jag blir nog där till halv två iaf, men det frigör ju lite tid för att leta efter ett fodrat allvädersställ åt dottern, handskar/vantar åt mig själv och hinna handla lite mat innan det är dags att hämta på förskolan, kommer nog ändå kunna komma dit 2-3 timmar tidigare än vanligt. Från och med mitten av november kommer jag ha halvdagar alla fredagar också (idag är min månadsvisa halvdag, eftersom jag ska jobba ett par timmar på lördag), det kommer verkligen förlänga helgerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0