Äntligen en organiserad garderob! Det har ...

img_9085 (MMS)

Äntligen en organiserad garderob! Det har ju bara tagit mig 6 månader... Gårdagens Ikea-besök resulterade även i ytterligare en trådback (dock har de av någon underlig anledning bara vita numera, så jag och maken fick byta med varandra så att jag fick två gråa), och efter lite flyttande av stänger att hänga kläder på så har jag nu skjortor och koftor på övre stången och klänningar och tunikor på den nedre. Och alla kläder vikta och nedstoppade i rätt korg i trådbacken, har hittills tagit mina kläder, de jag kunnat hitta, från torkställningen, någon sopsäck, enstaka plagg ur garderoben och efter semestern även ur resväskor... Så mycket bättre det känns nu att öppna garderoben! Helnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0