Den här ovanan att snooza... Jag skulle ju...

Den här ovanan att snooza... Jag skulle ju egentligen få en timma extra kvalitetssömn om jag inte hade tre alarm igång på morgonen, ligger ju ändå och drar mig så länge att jag preciiiis hinner med det jag ska. Men jag har faktiskt testat att kliva upp bums när klockan ringer, det är en fysisk omöjlighet! Så hur ska jag göra? Ambitionsnivån är hög, jag vill ju ha långfrukost och hinna läsa hela tidningen, men det hela faller på min oförmåga att släpa mig upp i tid, eftersom jag är så utmattad av allt snoozande... Hur gör ni på morgon?!


Kommentarer
Postat av: Martina

Snooza? Fungerar det på barn med tror du?

Här behövs det inga klockor inte. När sonen vill upp (mellan kl 6-6:30) så är det bara att släpa sig upp. :-)

2011-09-13 @ 08:53:57
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0