Hemmadag och jag försöker sanera bostaden ...

img_0664 (MMS)

Hemmadag och jag försöker sanera bostaden lite... För ungefär ett år sedan var vi på mässa och köpte vår H2O-mopp, sedan dess har jag torkat golv på vanligt sätt en gång och insett att ångmoppen gör det tusen gånger bättre, dessutom får man rent annat äckligt lätt med den, som dotterns matstol. Dock är det väldigt mycket kalk i vattnet här så den sätts igen lite, testar nu med husmorstricket att ha lite ättika i vattnet och än så länge funkar det fint. Sedan ska jag hinna med handla färg åt en kompis, handla mat för helgen, försöka hinna gå på Öppna förskolan i Sätra och skjutsa kompisen och hennes barn till Huddinge och hinna hem innan kl 15 då en kompis kommer på fikabesök! Skynda skynda!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh hjälp vad mycket du hade på agendan!

2011-09-16 @ 09:24:13
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0