Idag vabbar jag, dottern snorar friskt och...

img_4137 (MMS)

Idag vabbar jag, dottern snorar friskt och håller oss återigen vakna med sin hosta. Medan hon tittar på I Drömmarnas Trädgård går jag igenom gamla papper, har nog slängt ett par kilon med över tio år gamla lönespecar, kluddpapper och annat onödigt. Maken kommer nog bli stolt över mig, han anser mig vara en skräpsamlare av värsta sort. Den fina pallen kommer från farmors sida av släkten, som hade snickeri, målad av min käre far under 80-talet i denna bedårande nyans och är ett av makens absoluta hatobjekt i hemmet, därav placeringen i skrubben...


Kommentarer
Postat av: maken

jag har inte placerat pallen i skrubben, å jag vill inte ha den där heller. då kommer man ju inte åt städskåpet. jag tyckte pallen stod lagom osynligt under skrivbordet.

2011-09-09 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0