Jag är en klant, klant, klant...

Lyckades återigen hamna utanför jobbet utan nycklar. Den här gången var de i säkert förvar inne på jobbet! Så jag satt i trapphuset drygt en timma med mitt kaffe och spelade Angry Birds (otäckt spel, beroendeframkallande) innan chefen dök upp och kunde släppa in mig.

Näsan gör fortfarande jätteont, ett nervpåslag hela tiden, tänk er lite känslan av att ha en rejäl nysning på gång hela hela tiden... Har sådana där praktiska Compeed munsårsplåster i väskan men det är nog inte helt smidigt att fästa under näsan.

Och till er som undrat om man över huvud taget kan få munsår på näsan så ja, det kan man, med stor sannolikhet handlar det helt enkelt om att viruset (herpes) vandrat lite fel i nervbanorna och nästippen hör till samma nervgren som överläppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0