Jag är med tandställning, känner mig lite ...

Jag är med tandställning, känner mig lite som 10 år igen och hoppas att den här tandregleringen kommer göra underverk! Om allt går som det ska kommer jag ha fått tänderna på plats inom 3-4 månader, och inte de dryga 2 år som sagts med fast tandställning. Fått lite skav i kinden men det går nog att korrigera till veckan. Nyfiken på enklaste formen av tandreglering för tex trångställningar i fronten? Sök på Inman Aligner! Käre maken hade dock roligt åt mig igår eftersom man sluddrar rätt ordentligt med den i... :)


Kommentarer
Postat av: Majja

Men visa en bild på den då :)

2011-09-24 @ 08:35:52
URL: http://majja.greken.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0