Jag kanske överreagerar men är det verklig...

Jag kanske överreagerar men är det verkligen nödvändigt för folk att ta tag i dotterns vagn när de går förbi? Trots att det är ungefär två meter till nästa "skrymmande" föremål... Jag går ju inte och pillar på deras saker när jag går förbi, är det mer ok att ta tag i en vagn med ett sovande barn (som riskerar vakna) i än andra privata saker? Har suttit på Tullinge VC i drygt 40 minuter nu, verkar vara rätt lugnt här, vi och en annan patient i väntrummet men det ser ut som km vi blir sittandes ett tag till...


Kommentarer
Postat av: Skrotmamman skrotar vidare

Är på irritationshumör själv över människors beteenden. Från att de inte håller dörrar för efterkommande barnvagnar, till att någon precis stulit MIN cykel!

2011-09-27 @ 13:29:54
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Postat av: Martina

Irriterande, mycket!

2011-09-27 @ 14:33:08
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0