Koll på läget

Vad gjorde man innan man hade mobiltelefonen och internet? Har idag lyckats spärra alla kort och beställt nya (utom Ikea som hade en usel telefonsupport som knappt verkade veta vad de själva sysslade med än mindre förstod vad jag sa, jag menar, jag talar ju oerhört sluddrigt när jag flera gånger berättar mitt personnummer.. nja..) som jag får inom ett par dagar.
Maken har fått alla mina disponibla medel så att de inte kommer på avvägar, samt att vi måste kunna köpa mat och sån't... Hoppas att min polisanmälan samt spärrning av mitt körkort inte sätter mig i samma sits som en kompis häromåret som under någon månads tid fick saker köpta på sitt id-kort, det var sängar, tv-apparater och ett par mobilabbonemang. Vilket nog är svårare nu när man måste ha stenkoll som butik på att rätt person handlar på rätt kort, annars sitter man illa till.
En liten glädjebringar är Aldos websida där det ser ut som om man kan köpa min plånbok på nytt, det är ju inte samma sak som att ha den gamla som är lite av en souvenir, men jag kommer nog handla där ändå.

Kommentarer
Postat av: Stina Jivebo

Men vad tråkigt att bli av med plånboken, men sicken tur du har ändå och kan köpa en ny likadan :) Håller en tumme för att du får iordning på körkortet! Kram

2011-09-11 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0