Måndag. Måndag. Efter gårdagens kamp med t...

Måndag. Måndag. Efter gårdagens kamp med trotsiga dottern som drog en ljuslykta (bröllopspresent) i golvet och var allmänt stökig är jag så trött, klev upp 20 minuter senare än jag borde kliva upp och mina frukostmarginaler utraderades helt. Dessutom smakade kaffet blä, kanske beror på att jag sköljt med såväl Listerine som Hexident rätt friskt och det kan ju påverka smaken. Ser redan fram emot helgen, en helg utan fullspäckat schema, för hur trevligt det än är med besök och kalas så blir man liksom mentalt bakis dagen efter. Jag behöver verkligen lugn och ro på helgen, eller så är det en kombo med allt annat som känns snurrigt just nu..?


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad jobbigt att vakna redan på måndag morgon o längta efter helgen! Hoppas vecka går fort för dig och att du får dig en vettig kopp kaffe snart.

2011-09-26 @ 07:25:41
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: jessika' rockabilly inspiread girl. - tävling pågår!

var gärna med i dagens blogg och sprid vidare :)

2011-09-26 @ 07:38:58
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0