Nu har jag fnulat och fnulat...

...och ordnat med makens present. Han brukar försöka få mig att köpa tekniska prylar eller tv-spel, men det är ju inte så kul, roligare att hitta på något han inte förväntar sig!

Fick till slut tag i min runda matta från Åhléns som jag sökt efter i över en månad, nu ska jag bara försöka se till att få bort de där tråkiga kalkfläckarna från det mörka klinkersgolvet i badrummet, lyckades någotsånär med ångmoppen och ättika igår men det krävs lite mer tid, energi och ättiksprit innan det blir en godtagbart resultat. Roligare att lägga på en ny matta om golvet ser fint ut!

Bidde även två nya pyjamasar till dottern från NameIt, de har ofta erbjudanden på tröjor, jeans och sovkläder, tycker om deras kläder även om just tröjor och sovkläder (i alla fall hela pyjamasar) kan vara lite små i storlekarna. Synd bara att det finns så få butiker som säljer just NameIt-kläder, här finns en butik i Skärholmen plus att Åhléns City har en del av deras kläder. Om jag någon gång ska sadla om helt och hållet kanske jag ska driva barnklädesbutik?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0