Vilken tur jag hade idag! Imorse sällskap ...

img_1148 (MMS)

Vilken tur jag hade idag! Imorse sällskap av kompis och nu sitter jag här med maken, på tåget på väg hem för ett uppföljningssamtal på förskolan. Så får vi veta lite mer om hur dotterns dagar ter sig där! Sedan väntar en kväll vid maskinerna... Tvättberget har återigen växt sig enormt och varken jag eller dottern har rena kläder, hon pga det eviga kladdandet och jag pga den eviga viktpendlingen, vilken medför många kläder i många storlekar och nästan inga som sitter bra just nu. Om sisådär 15-20 kilo (kommer nog ta ett år, om jag inte helt magiskt lyckas speeda upp viktnedgången) kommer jag kunna köpa nya kläder en masse och se riktigt snygg ut i dem. Det ser jag fram emot!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0