Det blir en sista hemmakväll...

Planen var från början att gå ut med E&A ikväll men jag känner mig faktiskt lite hängig och fått ett skönt munsår på näsan. Bäst att ta det lugnt med andra ord så att jag orkar med hela jobbveckan...

Idag hämtade vi upp min moster och åkte till mormor och morfar igen, passade på att uppvakta mormor lite i förskott, hon fyller egentligen på onsdag men då har vi ju kommit hem redan. Dottern var på allt annat än solskenshumör när vi kom dit men smälte lite av att få bullar och mjölk. När vi lämnade av min moster följde jag med upp och hämtade en trehjuling som min kusins döttrar vuxit ifrån. Dottern har dock inte riktigt kläm på hur man trampar, så det gick mest bakåt när hon testade den ute på gårdsplanen.

Innan vi åkte hem från stan slank vi in på KappAhl igen och den här gången botaniserades det mest på barnavdelningen, flertalet plagg var ytterligare prissänkta och kostade nu mindre än en fjärdedel av ursprungspriset! Dottern hittade två par öronmuffar som hon bytte mellan inne på affären och det är väldigt väldigt svårt att avstå från att köpa saker till henne. Nu leker hon i badkaret och den här lite frusna mamman smyglånar öronmuffarna, som är riktigt mysiga att ha på sig! (mamma lånade de röda hjärtformade med paljetter, så snygga är vi denna lördag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0