Det stjäls lite här och var...

Tid. Jag skattar min tid rätt högt. Därför stör det mig så oerhört att behöva jobba över på grund av felplanering i tidboken. Jag planerar in visst mycket tid på mina patienter, och den håller jag. Ändå blir jag alltid sen, eftersom jag dessutom ska sköta reception och steril, vilket det inte finns någon tid avsatt för. Den enda lilla lucka på 10 minuter som jag haft idag åts upp av en patient som kom sent. 20 minuter av min tid bara försvann, och då ska ni veta att jag egentligen hade en halvtimma inbokad innan jag slutade för just steril och reception. Dominoeffekten är skoningslös...

Nu ska jag åka hem, packa in barnet i bilen och ta mig till Sätra för att gå på ÖF med kompis E och hennes lilla plutt. Så blir det något bra av den här fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0