En fulltecknad söndag

Städandet gick sisådär. Får hugga i lite mer till veckan. Men äntligen tog vi oss iväg till Iittalabutiken och använde oss av presentkortet vi fick i bröllopspresent, väl där fick vi veta att vi hade kunnat använda det i vilken butik som helst (det var utfärdat i Täby). Jag som passerar butiken på Söder ett par gånger i veckan... Jaja, det blev fem stycken glas i samma färg och serie som vi redan har, så slipper vi problemet med uddaglas när vi är fler än fem vid bordet!

Sedan kalasade vi, dottern blev helt begeistrad över den skörd leksaker som fanns hos N&J... N hade gjort fantastiska cupcakes och jättefina tårtor, maken intygar hur gott det var, själv drack jag bara kaffe, tråkigt men i linje med dieten!

Är dottern en blivande rockstar kanske?

(PS! Maken vill ha upprättelse för all tvivel jag någonsin haft gällande honom och hans tekniska kunskaper. För allt man skriver på internet är sanning huggen i sten, så nu skriver jag det han vill att alla ska läsa: han är ett tekniskt geni som har räddat vår semesterkassa från Elgigantens pengamaskineri!)


Kommentarer
Postat av: Janne

Du inser att det är ristat i så många databaser nu att du aldrig kan säga något negativt om hans tekniska kunskaper någonsin igen? Möjligen efter att vi gått tillbaka till stenåldersstatus så bevisen är raderade :)

2012-04-01 @ 20:56:34
Postat av: maken

Det har jag aldrig sagt att du ska skriva. :P

2012-04-01 @ 23:26:53
Postat av: Janne

Dom första fyra orden ville du väl iaf? ;)

2012-04-02 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0