Heja heja!

Ohja, jag älskar att förkyld, trött och med en intensiv huvudvärk, få springa för att hinna med en buss som sedan visar sig vara så försenad att jag nästan missade mitt tåg. Jag har varit på middag ungefär vid Bromma kyrka, det är LÅNGT hem, 1h 20min enligt reseplaneraren, vid Spånga station funkade dessutom inte rulltrappan, så det var bara att springa springa. Två minuter från bussen till att hoppa på tåget mot stan. Nu hoppas jag att resten av resan flyter på... Undrar om SL stått för taxi hela vägen hem annars?

Imorgon bitti ska jag upp tidigt och sätta upp lapparna om vårstädningen, ser fram emot mina ca 5 timmars sömn innan det är dags att köra igång torsdagen...

Men min nya blus var snygg och bra i alla fall! Och sköterskan gav mig ett recept på supergoda LCHF-kex som jag ska försöka baka till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0