Måndag måndag måndag...

Trött och förkyld, ganska lättsam dag på jobbet dock. Avrundade kvällen med möte med lokala hyresgästföreningen, skulle bara bli ett snabbt möte men vi fastnade i idéer och frågor i två timmar! Som tur var hade jag kort väg hem, mötet hölls hos ordföranden som bor på andra sidan gatan!

Nu ska jag slita mig från Betnér på tv, även om det verkar vara rätt intressant ämne (Utøya) ikväll. Om jag inte känner mig alltför krasslig imorgon skulle det kännas fint att komma igång med morgonpromenaderna igen, framförallt efter allt matfusk under påsken (godis, läsk, tårta, kakor, bullar, potatis, morötter, bröd)... Nu kör vi, sista rycket inför beach 2012! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0