Och där gick planeringen upp i rök...

Jag och maken körde ett "sista-rycket-städpass" igår och kom väl i säng strax innan tolv. Då borde ju jag rimligen vara död halv fem, men icke, kunde inte somna om. Så jag klev upp, gjorde mig iordning, åt äggröra och drack kaffe, läste tidningen, plockade med grejer och småstädade. Satte mig sedan i bilen och åkte ner till stationen med god marginal. Ja det hade varit så om inte en klåfingrig dotter plockat ur min plånbok ur väskan. Fick vända hemåt, springa in och hämta plånboken och sedan åka ner till Tullinge igen, bara för att se mitt tåg lämna plattformen när jag parkerat bilen...

Men med lite flyt kommer det här funka ändå, jag ska ju nämligen förbi jobbet på Kungsgatan och hämta mina ringar som jag glömde i skåpet. Sedan rusa tillbaka till centralen och åka vidare till Sollentuna. Pust.

Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0