Snälla stoppa tiden!

Känns som om jag har miljoner saker att göra, och bara ett par timmar på mig... Måste packa ikväll så att vi kan susa iväg imorgon direkt efter jobbet, kan väl inte direkt påstå att jag ser fram emot att sitta bakom ratten ca 50 mil direkt efter en heldag på jobbet men så får det bli ändå.

Idag har jag varit sen med var och varannan patient, har ont i fingrarna och handlederna efter all hetsdepurering och kände mig rätt ohövlig mot kollegorna när jag rusade ut och ropade glad påsk i farten...

Som tur är slipper jag laga mat ikväll, har kvar massor av lasagne (med pasta, fusk fusk fusk med maten...) från igår, sedan är det bara att slänga barnet i säng och försöka få något gjort!

Hur ska ni fira påsk?


Kommentarer
Postat av: Janne

Maken får intensivta körkort ikväll... eller börja övningsköra imorgon ;)

2012-04-04 @ 18:02:38
Postat av: Majja

Imorgon ska jag packa min väska och köra katten till kattvakten, på fredagmorgon bär det av med tåg mot jämtland, håll tummarna för att ingan stjäl koppar på vägen så vi blir stående, Sedan blir det landet för hela slanten. Glad påsk på dig.

2012-04-04 @ 19:41:08
URL: http://majja.greken.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0