Äntligen!

Illamående och yrsel borta, det gjorde kroppen gott att få vila massor. Jag kanske borde gå till läkare och kolla upp det men är lite avskräckt från förra gången (okej, det var 11 år sedan) då den inte så trevliga sjuksköterskan jag fick träffa hade mer synpunkter på min vikt än de symptom jag hade. Fast går man verkligen yrsel, dålig balans och blir illamående av att vara tjock? I sådana fall borde jag ha det så varje dag, och alla andra tjockisar också.

Nu är jag på väg till jobbet, ska sätta mig och läsa min Metro och njuta av att inte må dåligt. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm har du sett dig själv i spegeln? Nu har ju inte jag träffat dig "live" på nåt år men att döma av bilderna så är tjock det sista man skulle kalla dig :) För 11 år sen hade du ju dessutom en annan Hälsocentral antar jag :)

2012-02-16 @ 07:31:03
Postat av: Annelie

Följde det inte med att kommentaren var från mig? (Annelie)

2012-02-16 @ 07:33:00
Postat av: Martina

Tänkte precis som Annelie. De kan ju knappast skylla på vikten nu....

Tycker nog att du ska kolla upp det. Blodtrycket?

2012-02-16 @ 08:06:39
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0