Återanvändning

Den här käcka fleecevästen tillhör en jacka min pappa beställde till mig under gymnasietiden. Jag avskydde jackan, som var i herrmodell och alldeles för stor, gömde jackeländet långt in i garderoben men behöll fleecevästen framme. Nu är den en favorit, jätteskön att ha under jackan nu när det är så kallt!

Gick ut på lunchen, tänkte mig först en längre promenad men så styrde fötterna mig mot Ohlssons tyger och deras stuvar. Hittade tyg i denim till syprojektet jag påbörjade i helgen, blir jättebra som bakstycke, och så hade de en mindre stuvbit i mossgrön sammet som blir superb att kombinera med ett lila tyg från Serholt som inhandlades i Hårred i somras.

Men innan jag kan stänga in mig på kammarn med symaskin ska middagen planeras och lagas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0