Bara att bita ihop

Jag tog mig inte ur soffan igår, mådde så otroligt illa och hade yrsel, efter en åksjuketablett kunde jag ta mig till badrummet och göra kvällstoalett. Hela natten har jag legat och känt mig bakfull. Fick på tjur i mig lite yoghurt igår kväll men idag tog det stopp. Känns som om något är väldigt knasigt med mitt balanssinne.

Det där med Alla hjärtans dag-firande fick läggas åt sidan.

Sitter på tåget, 25 minuter senare än vanligt, så nu kommer jag inte ha den där extra halvtimmen på mig att ta en kaffe eller läsa tidningen på jobbet. Men det gör inte så mycket, jag kommer ju vara i tid åtminstone! Åker ju tidigare hemifrån för att få plats på infartsparkeringen.

Hej och hå. 2,5 arbetsdag kvar, sedan får jag försöka vila bort den här sjukdomskänslan i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0