Brännhet

Dottern sov inne hos oss halva natten, med sin brännheta arm runt min hals, för hon ville kramas. Febern ligger konstant på nästan 39 grader men hon är rätt pigg, äter skorpor och tittar på Pippi. Jag har varit vaken sedan kl 05 allra minst, meddelat patienter att tiden måste avbokas, försökt få tag i min chef, gjort mig i ordning för att åka till jobbet ändå tillsammans med maken men det bidde inte så.

Snön har vräkt ner under natten, till alla sportlovsledigas lycka! Så här såg det ut här vid sextiden imorse:


Kommentarer
Postat av: Linda

:( nemen... stackars

2012-02-28 @ 08:33:10
Postat av: Janne

Den försvann i norrort när det blev +6 :)

2012-02-28 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0