Det här med kommentarer...

Har väl tyckt det varit lite tyst, inte för att jag förväntar mig någon storm av kommentarer på alla inlägg men ibland har jag ju haft en och annan frågeställning, som dock mötts av tystnad. Jaha, har jag tänkt, det var väl inte intressantare än så. Men så uppmärksammade A mig om att det faktiskt inte gick att skriva kommentarer!

Dagens positiva överraskning var effektiv återkoppling, fick ett personligt svar av supporten på mindre än en halvtimma med ursäkt och instruktioner på hur jag ska göra för att göra alla inlägg (sedan början av januari då det slutade fungera) kommenterbara igen. Har gått igenom alla inlägg och bockat i rutan "tillåt kommentarer" men det funkar ju bara på datorn så jag får väl göra allt dubbelt tills det löst sig med appen.

Nu ska jag köra sista maskinen med nedspydda kläder och mjukdjur, hur hade jag överlevt utan tvättmaskin och torktumlare i lägenheten?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0