Ett mail

Läste sent igår ett mail som gjorde mig lite... uppgiven är nog ordet. Jag har tagit ett beslut för mig och min familjs skull, ett noga övervägt beslut. Och så ifrågasätts detta, för att jag för över ett halvår sedan fortfarande var positivt inställd till en sak. Det hinner rinna en hel del vatten under broarna på den tiden, jag har all rätt i världen till min åsikt och beslut, men ändå känner jag mig som en dumstrut som "sviker laget". Nåväl, det rinner nog av mig under dagen.

Hann för ovanlighetens skull med ett tidigare tåg idag, skönt att slippa stressa när jag börjar en halvtimma tidigare just på tisdagar. Har förvisso för mig att det inte var någon patient inbokad men det finns alltid kallelselistor att gå igenom och pyssel i sterilen. Efter jobbet får jag ta en liten extra körtur innan jag hämtar dottern, bilen var lite trögstartad och jag tror det är batteriet som gnäller på kylan och att vi undvikit längre turer senaste veckorna. Men idag är det ju bara 7-8 minusgrader, rena försommarvärmen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0