Hej hopp!

Solig söndag, barn och make sover fortfarande. Själv har jag för tredje dagen en djävulsk huvudvärk, kaffebrist eller uttorkning?
(för jag har redan försökt att bota den med kaffe, så det är nog inte det som är problemet utan snarare vätskebrist)

Mello var rätt slätstruket igår, inget som var riktigt dåligt och ett par låtar som var helt okej om än lite "dussinartade", lät som något vi redan hört. Kul att en rätt okänd kille kunde skrälla och ta sig till final, måste betyda att det inte bara är 13-14-åringar som röstar trots allt.

Var det något speciellt igår förutom Mello? Det var så enormt mycket folk i Kungens Kurva, vi lyckades till sist hitta en trång ledig plats där maken fick plocka ut dottern innan jag parkerade och sedan hade jag väl ca 30cm att röra mig på när jag skulle ut ur bilen. Och knökfullt inne på Kvantum, krockar med vagnar, svårt att ta sig fram.

J hade med sig en batteriladdare man kopplar till stolpen, bra liten manick som visst är som ett hemma-spa för bilbatteriet. Jag kan ju verkligen inget alls, och saker jag en gång kunnat har jag förträngt. Men nu fick jag lite kläm på hur motorvärmaren/stolpen funkar och ska försöka använda den.

Näe, om man kanske skulle ta och kliva upp nu då kanske..?


Kommentarer
Postat av: Martina

Hörde från flera att det var extremt med folk ute. Det är ju inte ens lönehelg! Inte barnbidragshelg heller.



Är det julmaten som tagit slut för folk nu kanske? ;-)

2012-02-12 @ 09:55:52
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Erica

Haha, ja vi spekulerade i vad som drivit ut varenda söderortsbo ur sina hålor igår. Jag har aldrig sett parkeringarna så smockfulla, var det månne ett firande av att det faktiskt gick att gå ut utan att frysa ihjäl?!?

2012-02-12 @ 22:47:49
URL: http://enkoppkaffetilltack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0