Hemma igen, med mirakelmaskiner!

Vi åkte till Skärholmen för att fika med E, nya bebisen och nyblivna storasystern. När vi ändå drev omkring och väntade passade vi på att köpa ett gäng värmefläktar, vore ju himla fint att slippa frysa hela helgen. Vi kanske kan skicka el-räkningen till BoBy?

Under dagen har temperaturen stigit till 17,5 åtminstone, det är ju nästan en grad varmare än det vi vaknade till.

Bebisen var så liten! När jag ser på dottern har jag svårt att förstå att hon varit (nästan) så pyttig hon med.

Nu har jag lunchkoma och funderar på om det inte skulle sitta fint med en kopp kaffe (inte druckit något sedan i tisdags) och sedan se på serier med maken medan dottern sover. Och läsa tidningen kanske, fast jag är lite sur över att jag fått SvD idag istället för DN.

Och ikväll är det ju Mello igen! Ska ni titta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0