Kallt igen!

Nu kör vi stenhårt på filtar igen, temperaturen har sjunkit ner mot 18 grader inne trots att elementen är på max. Fast de är mest bara fesljumma igen. På detta skickar boföretaget ut ett skällbrev där de hänvisar till instruktioner i en pärm, fast några sådana har vi inte fått (enligt grannarna som lusläst sina bopärmar). Själv har jag hängt upp mig på den där duschkabinen/duschväggen som inte heller existerar men där har vi åtminstone tydliga instruktioner vad gäller skötseln. Bra koll?

Jag tog mig hem till sist, efter över en timme på jobbsoffan i horisontalläge, hämtade dottern vid 15, hon var på go'humör och vi hade en rätt slapp eftermiddag ihop. Sedan blev det en tur till "vår" matvarubutik så att bilen fick luftas lite, hämtade upp maken på vägen och förundrades sedan över att dottern höll sig vaken hela tiden.

Nu blir det sängen, måste försöka vila bort de sista förkylningsresterna så att jag kan dra igång med träningen snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0