Nyttan av 1177

Min yrsel, som nog är er bekant efter den här gnällveckan, återkommer hela tiden. Men så satt jag och läste på 1177 och ställde diagnos på mig själv. Det kan alltså röra sig om "kristallsjukan", eftersom yrseln förvärras/bryter ut när jag sitter och jobbar tex, dvs lägger huvudet på sned. Nu i helgen har det snabbt gått över om jag "skakat allt på plats", ser säkert vansinnigt ut för folk som råkar se mig men det fungerar. Till veckan kommer jag väl fortsätta ta åksjuketabletter för att lindra det värsta illamåendet och bara bita ihop tills det går över. Och kanske kolla med läkare ändå... Hur som helst har jag fått första lindring av 1177, himla bra sida det där, och enklare nummer än tidigare att komma ihåg när man ska nå sjukvårdsrådgivningen över telefon.

Melodifestivalen var ingen höjdare, det fanns bidrag som var helt ok, ändå går Ranelid vidare. Hjälp. Mannen som förr eller senare kommer ge hudcancern ett ansikte. Men Molly Sandén var bra. Dottern diggade loss till Youngblood, den enda låt ikväll som fick henne att dansa!

Och resten av kvällen? Jag är rätt trött, trots att jag somnade medan vi tittade på Fringe, maken har börjat se en Bond-film men jag är nog inte så sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0