Och till sist blir det middag...

Dottern fick vara hemma med maken, och lika bra var det, för det var smällkallt att stå i slasket och slänga skräp. Mina grannars gäster hade parkerat in mig så det var ett helsike att komma ut från såväl parkering som gångvägen utanför huset, höga snövallar förenklade heller inte det hela.

Men nu är jag hemma! Blev en billig middag eftersom jag kunde använda en betydligt större återbäringsslant idag på Konsum, alltid något en fattig månad som denna! Till middag idag blir det således ugnsrostade grönsaker och baconlindad fläskfilé. Den ädla konsten i hur man binder kött kommer till användning lite då och då, det blir ju så himla gott! Slår mig dock nu att jag tog nog miste på timjan och rosmarin... Men förhoppningsvis väger hickorysaltet upp det hela!

(den härliga köttbilden nedan får väl alla eventuella vegetarianer att fly sin kos dock... jag vet, det ser lite läskigt ut men är supergott!)


Kommentarer
Postat av: william

mums:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 19:46:00
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nom!

2012-02-10 @ 02:07:36
URL: http://kajsa.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0