Pippi-fri dag

Dottern älskar Pippi Långstrump, hon kan sångerna och vet vad som ska hända i alla avsnitt (vi har köpt gamla Pippi-serien på dvd-box till henne). Men JAG är döless på dem nu. Så idag har vi en Pippi-fri dag. Istället har vi lagt pussel, spelat memory och lekt med duplo.

Idag äter hon bra igen men verkar vara väldigt uttorkad, eftersom hon inte var så sugen alls igår på något annat än kex och lite potatis, så idag får mitt uppdrag vara att återställa vätskebalansen. En kissblöja ska vara ljusgul, inte brun...

(figurerna och att bygga tornet var roligast)


Kommentarer
Postat av: Janne

Så det är inte lika intressant att riva torn längre? =)

2012-02-09 @ 10:39:14
Postat av: Martina

Men liten sötnos då!

Det var ett tag sedan jag hade tid att läsa bloggar men bar ni inte sjuka sist jag var inne också?

Jobbig vinter?

Kram på er!

2012-02-09 @ 13:07:23
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0