Schlager, denna schlager...

Jag röstade på Lisa. Bra låt, snygg är hon också, på ett sånt där trevligt sätt som man aldrig skulle kunna bli irriterad på. Dottern däckade under omröstningen och förvånade mig alltså, hon höll ångan uppe längre än förväntat. Men ack så obstinat...

I övrigt inga överraskningar, dvs inget som var riktigt bra. Bidrag nr två var bedrövligt och den där Håkan Hellström wanna be-killen var bara pinsam.

Och Janne, det där träningskortet ja, autoöverföringen verkade inte ha gått igenom och eftersom jag drogs med en förkylning och yrsel ett par veckor så märkte jag ju inte att det inte fungerade. Märkte det istället på att det inte dragits några pengar och att den överföring jag lagt in var puts väck! Det blir veckans uppgift att rodda med, mellan dess M kommer hem och personalen försvinner (kl 19).

Ser på kommisarie Banks på ettan, baserad på Peter Robinsons deckare, en av mina favoriter. Har läst nästan alla böckerna och just den här (har för mig att titeln är En lek med elden) läste jag för 6-7 år sedan. Jag borde läsa mer, men det blir inte av på samma sätt längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0