Tur att jag inte hamnade i Södertälje!

Av flera anledningar egentligen. Men den mest överhängande den här morgonen är väl den där förseningen på 30-40-minuter, själv kom jag undan med 4 minuter på mitt norrgående tåg. Tycker att det för det mesta flyter på eftermiddagarna när jag ska söderut men skulle aldrig våga chansa på morgonen!

Jag och maken bäddade ner oss med filtar, jag gick upp en extra gång och stoppade om dottern. Den där jouren som skulle höra av sig gjorde i vanlig ordning inte det, de ljuger sig blå, trots att vi grannar vid ett tillfälle gick ihop och ringde så sa de att ingen annan hört av sig. Enkelt att ha en jour om man ignorerar problemen!

Ikväll är det final i På spåret. Vårt fredags-måste. Och det blir nog en hemmafredag, om man utgår från skicket på mig och maken. Dottern däremot är i princip snorfri (bara det värt en applåd) och vill jättegärna titta på bebisen, men vi skjuter nog på det ett par dagar till.

Dottern, den lilla busen, försöker förhala sovandet in i det sista. Igår tjatade hon till sig hälften av alla gosedjur innan hon somnade, hon fick knappt plats själv. Och så väl jag känner igen mig, jag låg i ett hav av mjukdjur när jag var liten, ALLA skulle vara med!

 


Kommentarer
Postat av: Karin N

Jag hade också fulla sängen med gosedjur....ända tills jag var 14 hihi :D Då fick alla utom en flytta upp på vinden :P

2012-02-17 @ 07:25:05
Postat av: Linda

Mår du bättre idag?

2012-02-17 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0