Två djupa suckar...

Den första sucken är för patienten jag inte fått tag i, så nu får jag dra med mig dottern till jobbet och invänta att patienten kommer för att ställa in dagens behandling (övriga på jobbet är lediga), eller så kommer hon inte men har struntat i att bekräfta mitt meddelande på hennes mobilsvar (2 st).

Suck nr 2 är för vagnen, vår fina dyra Teutonia som i princip bara används på förskolan som sovvagn och står i förrådet resten av tiden. Eftersom vi aldrig använder den annars såg jag först idag att en spak som reglerar översta delen av ryggstödet är avbruten. Undrar hur möjligheterna för ersättning ser ut, då vi nog får lämna in vagnen för lagning eller köpa (förmodad) dyr spak med tillbehör. En olycka kan ske och det är möjligt att plasten blivit skör i kylan men när man lyckats bryta av en spak på vagnen och står där med den i handen skulle jag vara tacksam om vi fick veta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0