Underbar snödag!

Jag och dottern var ute ett bra tag idag, vi gungade, åkte pulka, snurrade, gick balansgång och åkte rutschkana om och om igen! Jag var den enda föräldern ute som inte hade täckbyxor men det gjorde inget, för det var riktigt varmt i solen! Till slut, efter att ha sprungit upp och ner för pulkabacken, fick jag till och med öppna jackan. Hade jag bara haft en mindre trött å hungrig unge, samt lyckats lokalisera mitt liggunderlag, så hade jag lätt kunnat stanna ute någon timma till.

Hoppade över utställningen på Millesgården, dels hade jag inget sällskap och sedan är det ju roligare för dottern att leka i snön än att åka vagn inne i stan!

Nu sover dottern (men ska strax väckas!) och jag har roat mig med korsordslösande och tycker det är rätt skönt att veta att det står en bytta med gryta från igår i kylen, behöver bara koka lite ris till.

Hur har er söndag varit?


Kommentarer
Postat av: Janne

Ägnande några timmar åt att strosa runt, tbana till Fridhemsplan och sen gå längs Norr Mälarstrand ner till Kungsan. Detta följt av fika och sen tbana hem igen (lite lat får man vara ;))

2012-02-12 @ 16:37:57
Postat av: Erica

Klart man får lat på vägen hem, då har man ju nått sitt mål, härlig promenad och fika! :)

2012-02-12 @ 22:46:06
URL: http://enkoppkaffetilltack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0